En härlig hundsommar

 
Jag har varit helt offline (nåja, typ) i en vecka då vi spenderat tid hos hussens föräldrar, och jag bemödade mig inte ens att ta med en dator. Under veckan har vi badat, åkt båt, apporterat, plockat svamp (vi hittade två...), hälsat på släktingar, varit på 80-årskalas, chillat, sprungit i skogen, ätit blåbär och bara haft det himla härligt. Jag tror jag låter bilderna tala för sig.
 
Imorgon ska vi iväg och gå ett öppenklassprov i viltspår och på lördag startar vi på apporteringsprov. Detta i samband med att C har kommit in i sin värsta period (skendräktigheten) och tar det mesta rätt oseriöst. Jaja, det får gå som det går! Målsättningen för spårprovet är att ta ett förstapris och för apporteringsprovet så är målet att hon inte ska knalla och att hon ska ta allt vilt. Om hon gör det är vi mer än nöjda.
 
 
/Matten
 
Upp