Brudarna Bus.

Idag när jag var på jobbet fick jag följande bilder skickade till mig från hussen därhemma och jag satt med ett stort, fånigt leende på läpparna i pausen mellan två undervisningspass.
 
 
C och jag var uppe tidigt på morgonen för att få lite kvalitetstid med långpromenad och lite roliga träningsövningar. Mm. Elller hur. Halv snöstorm i iskall nordanvind och stelfrusen mattte (trots dubbla underställ) ledde till att planerna reducerades till enbart långpromenad, och jag tror ärligt talat att C var ganska nöjd med det också.
 
Vädret ställde till det även på hemvägen från jobbet där vi blev påkörda bakifrån av en bil som i halkan inte hann stanna vid en korsning. Det är verkligen en mardröm, att bli påkörd bakifrån med hundarna i bilen, men alla inblandade (inklusive lilla bilen) verkar ha klarat sig väl.
 
Nu hoppas vi på en kväll utan fler missöden -- och på att även vädergudarna inser att det är vår snart. Lilla V har en liten naken valpmage som inte gillar kylan...
 
/Matten
 
 
Upp